Oferujemy pomoc komputerową zarówno klientom indywidualnym, jak i firmom.
W naszej ofercie znajdują się następujące usługi:
- naprawa sprzętu komputerowego, naprawa płyt głównych
- instalacja, aktualizacja i konfiguracja oprogramowania
- modernizacja i rozbudowa sprzętu komputerowego
- usuwanie wirusów i niechcianego oprogramowania
- odzyskiwanie danych z dysków HDD i SSD
Zalety stałej obsługi serwisowej:
- koszty znacznie niższe niż zatrudnienie informatyka na stałe
- wykwalifikowany personel do opieki nad sprzętem komputerowym
- stały nadzór nad sprzętem komputerowym zapewnia bezawaryjną pracę
Przykładowy zakres zadań dotyczący serwisu i konserwacji sprzętu komputerowego
Pierwszym etapem jest sporządzenie kart ewidencyjnych, w których będą zawarte wszystkie istotne informacje dla celów serwisowych oraz konserwacji komputerów.
1. Ewidencja komputerów:
- Określenie lokalizacji (budynek, dział, numer pokoju, osoba odpowiedzialna)
- Ustalenie składników dodatkowych (peryferyjnych): drukarka, skaner itp.
- Opis szczegółowy elementów komputera z podaniem typu i parametrów
- spis systemów operacyjnych oraz oprogramowania użytkowego
- lokalizacja istniejących kart gwarancyjnych oraz instrukcji
2. Konserwacja:
- Sprawdzenie i ustawienie prawidłowych ustawień BIOS.
- Sprawdzenie czy dany komputer nie zawiera wirusów
- Sprawdzeniu pracy wentylatorów procesora i zasilacza
- Sprawdzeniu poprawnego działania oraz ustawień systemu operacyjnego
- Sprawdzenie usterek sygnalizowanych przez użytkowników
Zleceniodawca otrzymuje wykaz wykonanych prac oraz spis usterek i elementów wymagających wymiany.